Jump to content

AYO - dOwn On my knees.


Recommended Posts

Je ne me lasserai jamais de l'écouter.

 

[V]

[/V]

 

 

Down on my knees, I'm begging you, Down on my knees, I'm begging you, Down on my knees, I'm begging you, Please, please don't leave me (bis si version non acoustic)

 

Do you really think, she can love you more than me, Do you, really, really, think so

Do you really think, she can give you more than me, baby, I know, she won't

Cause I loved you, unconditionally, I gave you even more than ,I had to give

I was willing for you to die, cause you were more precious to me, than my own life

 

Down on my knees, I'm begging you, Down on my knees, I'm begging you, Down on my knees, I'm begging you, Please, please don't leave me (bis si version non acoustic)

 

I won't believe, that you really, really, wanna leave me, just because of her

Have you forgot about, all the things, we've been through, she was not the one, who was there for you

 

See, I loved you unconditionally, I gave you even more than ,I had to give

I was willing for you to die, cause you were more precious to me, than my own life (bis si)

 

Down on my knees, I'm begging you, Down on my knees, I'm begging you, Down on my knees, I'm begging you, Please, please don't leave me (bis si )

 

Don't leave me, I'm begging, I love you, I need you, I'm dying, I'm crying, I'm begging,

Please love me / (don't leave me)

I love you, I love you, I'm begging, please love me, I'm dying, I'm crying (I'm begging, I'm begging)

Please dont'leave me, no,no, no, no, no,

 

Down on my knees, I'm begging you, Down on my knees, I'm begging you, Down on my knees, Down on my knees, I'm begging you , you, you

Down on my knees, Down on my knees

 

 

A genoux, je te supplie, A genoux, je te supplie, A genoux, je te supplie, je t'en prie, je t'en prie ne me quitte pas.

 

Penses-tu vraiment qu'elle peut t'aimer plus que moi, le penses-tu, le penses-tu vraiment?

 

Penses-tu vraiment qu'elle peut te donner plus que moi, chéri, je sais qu'elle ne pourra pas.

 

Car je t'ai aimé inconditionnellement, je t'ai même donné plus que ce que j'aurais dû

 

J'étais prête à mourir pour toi car tu étais plus précieux à mes yeux que ma propre vie.

 

A genoux, je te supplie, A genoux, je te supplie, A genoux, je te supplie, je t'en prie, je t'en prie ne me quitte pas.

 

Je ne croirai pas que tu veux vraiment, vraiment me quitter juste par sa faute

 

As-tu oublié toutes les épreuves que l'on a traversées, elle n'était pas celle qui était la pour toi.

 

Je t'aime inconditionnellement, je t'ai même donné plus que ce que j'aurais dû

 

J'étais prête à mourir pour toi car tu étais plus précieux à mes yeux que ma propre vie.

 

A genoux, je te supplie, A genoux, je te supplie, A genoux, je te supplie, je t'en prie, je t'en prie ne me quitte pas.

 

Ne me quitte pas, je t'en supplie, je t'aime, j'ai besoin de toi, j'en meurs, je pleure, je t'en supplie, s'il te plait aime moi.

 

Je t'aime, je t'aime, je t'en supplie, s'il te plait aime moi, j'en meurs, je pleure (je t'en supplie, je t'en supplie), je t'en prie ne me quitte pas, non, non, non, non, non...

 

A genoux, je te supplie, Ã genoux, je te supplie, Ã genoux, Ã genoux... Je te supplie, te supplie, te supplie... A genoux, a genoux...

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Répondre

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...