Jump to content

Bientôt des Philippins sur les chantiers en Algérie

Recommended Posts

Algeria opens doors to OFWs

MANILA, Philippines - Algeria has opened its doors to Filipino skilled and non-skilled workers.

The country is located in North Africa near the European continent.

Booming infrastructure projects have caused the demand for construction-related jobs.

According to FIR International Service Corporation, a placement agency based in Malate, Manila, in high demand in Algeria today are engineers, administrative staff, welders, port captains, port workers, divers, surveyors, pipe filter, iron workers, electricians, and other jobs related to construction.

The salary ranges from US $1,800 per month for skilled workers and an average of US $700 per month for non-skilled workers.

Copyright © 2010 ABS-CBN Interactive All rights reserved

MANILA, Philippines - Algeria has opened its doors to Filipino skilled and non-skilled workers.

The salary ranges from US $1,800 per month for skilled workers and an average of US $700 per month for non-skilled workers.

partout au monde, on limite l immigration aux skilled immigrants. sauf Algeria...

rappelez moi le taux de chomage et le salaire moyen... puisqu ils offrent 700$ en moyenne a des phelipinos sans experiences ni diplomes.

je vais annoncer a mon amie cette info. c est une jeune et jolie phelippino peut etre elle va vous envoyez qq belles amies d elles:D

partout au monde, on limite l immigration aux skilled immigrants. sauf Algeria...

rappelez moi le taux de chomage et le salaire moyen... puisqu ils offrent 700$ en moyenne a des phelipinos sans experiences ni diplomes.

je vais annoncer a mon amie cette info. c est une jeune et jolie phelippino peut etre elle va vous envoyez qq belles amies d elles:D

tres bonne idée ..:smoke:... meme si je préfère de loin les marocaines !!

Guest Biobazard

ça ne changera rien pour nous ... chez nous, tout ce qui a les yeux bridés on l'appelle "chinois" :cool: ... et on en a déjà plein

ça ne changera rien pour nous ... chez nous, tout ce qui a les yeux bridés on l'appelle "chinois" :cool: ... et on en a déjà plein

et ce n'est qu'un début, quand on n'a pas formé des ouvriers qualifiés, et qu'on n'a jamais mis en valeur le travail! il ne faut s'étonner !