Jump to content

TOPIC : communicating in English

Recommended Posts

• Réponses 3k
  • Créé
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

sorry i didn't understand that you were talking about my salary... i thought it was about salaries in USA.... :crazy: :D

i'm paid 1390 euros...

I like your spontaneity :D

It's a meduim salary i guess. So why you want to quit it ?

You are connecting to FA from your job, you are not forced to make decisions, you just to to help people in a medical field and anwser the phone.

yes, naturally, i said an arab like i could say every nationality.

I think we progress when we are and think what we want to learn..

You're going to make progress as far as you set reasonable goals for yourself.

You also have to understand and accept your limitations,because if you want to be #1 you have to start from the bottom and work your way up .

It is worth mentioning that your goals and limitations are going to change in the process .

I like your spontaneity :D

It's a meduim salary i guess. So why you want to quit it ?

You are connecting to FA from your job, you are not forced to make decisions, you just to to help people in a medical field and anwser the phone.

ah oui ? viens ici une journée avec moi et tu verras à quoi correspond mon quotidien.. répondre au téléphone gallek...

cet aprem pas de consult donc c'est tranquille... et j'ai décidé d'en faire le moins possible d'une manière générale, pour des raisons qui me regardent, cela explique ma présence sur FA...

i want to quit because my boss is a psychopathe and there is no hygiène here... you want to have details... so ok, i'll give you details... the WC are not "cleaned" every day and the rest of the "cabinet" is just (telfetlé el hadra :confused:) fait vite fait par ci par là, il y a des toiles d'araignée vers les coins de mon bureau et de la petite "commode".. y'a des tâches de café sur le mur qui date depuis mon arrivée ici il y a plusieurs années... le mobilier de mon bureau doit être changé depuis 2008 (et même avant d'après ce que disait mon ancienne collègue) et j'attends toujours... etc etc etc... une organisation pourrie avec des consignes pas claires, des tâches pas claires, des attentes en ce qui me concerne pas claires, bref...

tout est pourri ici, des murs aux patrons...

ah oui ? viens ici une journée avec moi et tu verras à quoi correspond mon quotidien.. répondre au téléphone gallek...

cet aprem pas de consult donc c'est tranquille... et j'ai décidé d'en faire le moins possible d'une manière générale, pour des raisons qui me regardent, cela explique ma présence sur FA...

i want to quit because my boss is a psychopathe and there is no hygiène here... you want to have details... so ok, i'll give you details... the WC are not "cleaned" every day and the rest of the "cabinet" is just (telfetlé el hadra :confused:) fait vite fait par ci par là, il y a des toiles d'araignée vers les coins de mon bureau et de la petite "commode".. y'a des tâches de café sur le mur qui date depuis mon arrivée ici il y a plusieurs années... le mobilier de mon bureau doit être changé depuis 2008 (et même avant d'après ce que disait mon ancienne collègue) et j'attends toujours... etc etc etc... une organisation pourrie avec des consignes pas claires, des tâches pas claires, des attentes en ce qui me concerne pas claires, bref...

fais gaffe a ce que tu ecrit, si ton patron est vraiment psycho, il peut surveiller ton ecran. il y a des logiciels gratuits pour ca et en plus il en le droit ...

Tu t'exprimes beaucoup mieux en Français et en derdja :mdr:

Who does the maid do ? have you talk to your boss about this ? What did he think ? You should manage him.

fais gaffe a ce que tu ecrit, si ton patron est vraiment psycho, il peut surveiller ton ecran. il y a des logiciels gratuits pour ca et en plus il en le droit ...

Qu'il surveille son bureau d'abord. Il a l'air d'une personne désordonné.

Tu t'exprimes beaucoup mieux en Français et en derdja :mdr:

Who does the maid do ? have you talk to your boss about this ? What did he think ? You should manage him.

we have already talk about this many times...

the maid is not guilty, she's paid for some 17 hours per month... yes per month... you can imagine the situation...

ben il va faire quoi ? me virer... youpiiiiii

boss si tu me lis vas y vire moi promis je prends mes affaires en 10 secondes et je disparais à jamais...

we have already talk about this many times...

the maid is not guilty, she's paid for some 17 hours per month... yes per month... you can imagine the situation...

"Two hours every 4 days", he is avaricious.

You should fling some mouses and insects in his office, he'll understand :D

"Two hours every 4 days", he is avaricious.

You should fling some mouses and insects in his office, he'll understand :D

it's just horrible... the WC smiley, the WC... :down: it's like i'm gonna die when i need to go to the water...:confused:

i must clean it before using it... :crazy: